Kennisbank

Is support en ondersteuning gratis?

Na oplevering van je eigen Calculated omgeving ga je aan de slag met het inrichten en het in gebruik nemen van het systeem. Daarbij loop je misschien tegen zaken aan waar je niet helemaal uit komt. Raadpleeg dan onze online handleiding, te benaderen via het menu in de front-end of via de knop rechts bovenin, in de back-end.

Kom je er niet helemaal uit? We geven je graag support bij de inrichting en het gebruik van Calculated wanneer dit gewenst is. Dit is de eerste 2 maanden gratis. Grote kans dat je daarna het systeem goed kent en geen vragen meer hebt. Mocht je na 2 maand toch aanvullende ondersteuning wensen, dan kan doen we niet moeilijk.

Is er na die periode toch veelvuldig ondersteuning nodig, dan worden deze kosten in rekening gebracht. Dit kan op basis van nacalculatie tegen uurtarief of met een strippenkaart van bijvoorbeeld 10 uur tegen gereduceerd tarief. Hierop worden de werkzaamheden dan afgeboekt.

Ook kan er een Service Level Agreement worden afgesloten. Speciaal voor klanten die hoge eisen stellen aan snel support en direct ondersteuning willen wanneer ze dat nodig hebben. Ook buiten kantoortijden.

Je kunt ons ook vragen het systeem volledig in te richten en te vullen met afdelingen, medewerkers, artikelen, pakketten en budgetten. Deze werkzaamheden zijn niet inbegrepen en worden apart rekening gebracht. Hiervoor zullen vooraf afspraken worden gemaakt.