Changelog

[4.0.7] - 13-10-2021

Bugfix

  • Maatwerk plugin voor mail versturen als medewerker geblokkeerd wordt functioneel gemaakt voor Calculated 4.0

[4.0.6] - 08-10-2021

Toegevoegd

  • Calculated instelling voor limiet van inladen items in rapportage toegevoegd

Bugfix

  • Filters die niet gebruikt kunnen worden verbergen voor Extra rapport type
  • Styling update voor kalender in rapportage
  • Link naar orders in aanvraag mails aangepast
  • Titel van melding in winkelwagen wordt nu correct vertaald

[4.0.5] - 18-08-2021

Gewijzigd

  • functie titel van medewerker wordt nu getoond onder de gebruikersnaam in de header
  • Profielfoto positie aangepast, zodat deze altijd gecentreerd wordt los van de grootte van de afbeelding

Bugfix

  • Als er een bestelling wordt geplaatst wat precies in het budget valt wordt deze nu wel juist aangegeven dat het past binnen het budget
  • Knop “Prijs toevoegen” zichtbaar gemaakt

[4.0.4] - 15-07-2021

Toegevoegd

  • functie titel van medewerker toegevoegd aan e-mail, mits deze gevuld is

[4.0.3] - 13-07-2021

Bugfix

  • Sorteer functie van maten aangepast, zodat deze bij combinatie de juiste sortering aanhoud.

[4.0.2] - 22-06-2021

 Bugfix

  • Admin e-mails worden nu ook verstuurd naar gebruikers die systeem mails ontvangen los van de afdeling
  • Prijs van artikelen tonen in aanvraag e-mails

[4.0.1] - 18-06-2021

Toegevoegd

  • Mogelijkheid om administrator e-mails te versturen naar aanvragers van een afdeling

Gewijzigd

  • Ophalen van e-mailadressen voor administrators bij wijzigen of aanmaken van aanvragen

Bugfix

  • Aanvraag e-mails naar beheerders worden nu niet meer dubbel verstuurd

[4.0.0] - 16-04-2021

Toegevoegd

  • Nieuwe styling en lay-out voor Front-end en Back-end omgevingen
  • Nieuwe functionaliteiten voor Calculated beheer elementen
  • Nieuwe functionaliteiten voor Calculated medewerker elementen

Gewijzigd

  • Bestelproces versoepeld
  • Beheerproces versoepeld
  • Status beheer voor orders overhaul
  • Rapportage beheer overhaul

Bugfix

  • Algemeen proces gebruik Calculated
  • Workflow Gebruik Calculated
  • Tabel kolommen voor installatie

Notitie

  • Voor specifieke informatie van de wijzigingen, bekijk te rest van de changelog hieronder, veranderingen voor update naar Calculated 4 worden aangemerkt met “(development)”

[3.18.7] - 16-06-2020

Toegevoegd

  • Verberg prijs optie in pakket wijzigen voor artikelen zonder budget limiet
  • Mogelijkheid voor export pakket naar alle afdelingen + subafdelingen

Gewijzigd

  • Prijs titel in winkelwagen verbergen o.b.v. pakket instelling
  • Laatst besteld verbergen bij producten zonder periode status

Bugfix

  • Opslaan van artikel status kreeg niet altijd juiste nummering
  • Opslaan van order direct na aanvragen slaat nu 1x op i.p.v. 2 status wijzigingen
  • Historie wordt nu juist uitgelezen

[3.18.6] - 29-01-2020

Gewijzigd

  • Styling & uitlijning van e-mailtemplates

Geüpdatet

  • Functie check uitgebreid voor controle nieuwe comments & gewijzigde producten

Toegevoegd

  • Specifieke mail vertaal elementen
  • Product afbeeldingen bij Af te halen producten mail
  • Icoon voor ingediende aanvraag status

Bugfix

  • Dubbele mail verzending naar leverancier
  • Foutief tonen van gewijzigd product naar leverancier
  • Linkjes naar de aanvraag in mails, worden nu naar de juiste omgeving/overzicht doorverwezen
  • Opmerking bij bestelhistorie wordt nu netjes opgebroken i.p.v. één lange zin
  • Responsive kolom hovert nu over tabel zodra opmerking niet goed leesbaar meer is

[3.18.4] - 16-01-2020

Gewijzigd

  • Margins van elementen rechtgetrokken
  • Aantal velden geüpdatet met nummer velden
  • Uitzondering icoon verplaatst in aparte kolom bij bestelhistorie details
  • Product status icoon gewijzigd
  • Buiten budget melding aangepast

Toegevoegd

  • Uitzondering icoon in bestelhistorie overzicht
  • Automatische focus toegevoegd wanneer je buiten het budget besteld
  • Error styling voor velden toegevoegd

[3.18.3] - 15-01-2020

Bugfix

  • Juiste gebruiker data tonen bij wijzig profiel als aanvrager/beheerder
  • Aanvrager/beheerder zonder medewerkers profiel worden nu direct doorgestuurd naar wachtwoord wijzigen pagina
  • Responsive design rechtgetrokken van wijzigen van profiel
  • Juiste medewerkers worden nu getoond bij het Medewerkersoverzicht
  • Product status geeft nu juiste status terug in het winkelwagen overzicht

Gewijzigd

  • Annuleren knop van wachtwoord wijzigen is gewijzigd naar een redirect
  • Uiterlijk van profiel aanpassen
  • Algehele designs aangepast conform designs

[3.18.0] - 12-01-2020

Toegevoegd

  • Datum opslag voor medewerkers Uit dienst status
  • Aanvraag product vastzetten voor medewerkers Uit dienst
  • sub-status toegevoegd voor rapportage (Ontvangen door medewerkerTeruggegeven door medewerker)

Gewijzigd

  • Drager controle uitgebreid met datum Uit dienst status
  • Aanvraag product permanent vastzetten voor teruggeleverde producten
  • Optelling van sub-statussen conform totaal status Geleverd door leverancier

Bugfix

  • Dubbele melding voor Uit dienst status
  • Dubbele melding voor Terugleveren status
  • Margins updaten voor styling bij elementen

[3.17.1] - 16-09-2019

Toegevoegd

  • Sortering voor bestelhistorie front-end

Bugfix

  • Sorteerfunctionaliteit front-end
  • Sorteer iconen front-end

[3.17.0] - 09-09-2019

Toegevoegd

  • Nieuwe grid systeem toegevoegd aan front-end templates
  • Filters toegevoegd voor medewerkersoverzicht en bestelhistorie front-end
  • paginering toegevoegd voor medewerkersoverzicht en bestelhistorie front-end

[3.16.17] - 20-08-2019

Gewijzigd

  • uit budget status uitgeschakeld voor producten die al uit het budget komen
  • uit budget status onbeschikbaar gemaakt zodra een product de uitzondering status heeft

Bugfix

  • uitzondering status wordt niet meer getoond bij subtotalen wanneer een product is afgewezen

[3.16.16] - 14-08-2019

Gewijzigd

  • Uitlijning en marges order bevestigen pop-up in back-end
  • Kleuren van placeholders en inputveld teksten aangepast
  • Status van budget vervangen met tekst wanneer een aanvraag van vorige periode wordt ingekeken

Toegevoegd

  • Eerste opzet nieuwe mail templates
  • Subtotalen van verschillende budgettypes toegevoegd in aanvraagdetailpagina.

[3.16.14] - 08-07-2019

Gewijzigd

  • Responsive design pakketoverzicht (Front-end uitgebreid overzicht)
  • Responsive design medewerkersoverzicht (Front-end)

[3.16.13] - 02-07-2019

Bugfix

  • Status voor producten op juiste manier tonen bij pending orders
  • Product budget type notering gefixt zodat deze niet meer veranderd na opslaan van order
  • Juiste datum van einde pakketperiode in orders wordt nu getoond

[3.16.12] - 01-07-2019

Gewijzigd

  • Styling van pop-up product toegevoegd aan winkelwagen
  • Algehele marges van bepaalde elementen aangepast

[3.16.11] - 24-06-2019

Toegevoegd

  • Mogelijkheid om bericht aan te passen op het moment dat producten opgehaald kunnen worden
  • Filter mogelijkheid toegevoegd om opmerkingen te tonen in rapportage overzicht
  • Filter optie doorgevoerd voor PDF download
  • Filter optie doorgevoerd voor XLS download

[3.16.10] - 22-05-2019

Bugfix

  • Tooltip voor status wordt nu getoond bij producten

Gewijzigd

  • Wachtwoord wijzigen gaat nu goed via apart formulier
  • Afbeeldingen worden nu netjes in het midden uitgelijnd

[3.16.9] - 22-05-2019

Gewijzigd

  • Complete re-design voor aanvraag specifiek overzicht (Front-end)
  • Responsive tabellen geüpdatet

[3.16.8] - 21-05-2019

Bugfix

  • Hover cursor toegevoegd bij ‘Toon producten’ in rapportage
  • Tekstvak in pop-up breedte uitgelijnd met rest van pop-up
  • Whitespace verwijderd uit tekstvakken
  • Warning bij wijzigen aanvraag opgelost

Gewijzigd

  • selecteer artikel categorie gewijzigd naar Selecteer categorie
  • Dashboard vakken standaard uitgezet
  • Geldbudget gewijzigd naar Type budget

[3.16.7] - 17-05-2019

Bugfix

  • Redirect toegevoegd aan Dashboard
  • Betere tekst aan tooltip toegevoegd voor status
  • Default styling toegevoegd aan shadow-box pop-up

Gewijzigd

  • Vaste breedte toegevoegd aan grootte schermen met weinig content

[3.16.6] - 14-05-2019

Bugfix

  • Dubbele melding bij medewerker wijzigen gewijzigd naar enkele melding
  • Tekstuele fix voor opslaan medewerker
  • Front-end product beschrijving wordt nu getoond bij klikken op info icoon

Toegevoegd

  • Tooltip voor teksten met HTML tags

[3.16.5] - 09-05-2019

Toegevoegd

  • Configuratie optie voor het instellen wanneer een aanvraag afgehandeld is
  • Configuratie optie voor het instellen tot hoever terug de aanvragen ingeladen moeten worden
  • Vertaal strings voor configuratie scherm
  • Opties voor producten toegevoegd in rapportage overzicht en PDF
  • Filter optie voor producten om budget status te filteren

[3.16.4] - 07-05-2019

Toegevoegd

  • Mogelijkheid om alleen nieuwe producten te exporteren naar alle medewerkers
  • OCI koppeling mogelijk maken
  • Basis functionaliteit voor het gebruik van multi-currency

[3.16.3] - 15-03-2019

Bugfixes

  • Verscheidene styling fixes voor het administrator gedeelte
  • Juiste totaal bedrag tonen als er een product in een aanvraag is afgekeurd in alle overzichten

Gewijzigd

  • Algehele re-design login front-end
  • Algehele re-design medewerkersoverzicht front-end
  • Algehele re-design pakketoverzicht front-end
  • Algehele re-design bestelhistorie front-end
  • Functionele herstructurering doorgevoerd a.d.h.v. re-design

[3.16.2] - 23-01-2019

Gewijzigd

  • Instelling toegevoegd om de reset tijd van een budget te verhogen

Toegevoegd

  • Mogelijkheid toegevoegd om pakket te exporteren naar alle medewerkers in huidige én alle sub afdelingen

[3.16.1] - 13-12-2018

Bugfix

  • Missende versie toevoegen voor tonen van Orders
  • Minor bugfixes doorvoeren

[3.16.0] - 12-12-2018

Gewijzigd

  • Nieuwe styling voor alle administrator pagina’s
  • Flow van administratie verbeterd

Bugfix

  • Verscheidene depricated functies verwijderd/vernieuwd

[3.15.7] - 25-09-2018

Bugfix

  • Opslaan van Maat in pakket gefixt
  • Zoeken naar product in pakket modal is gefixt

Toegevoegd

  • Speciale velden worden nu getoond in rapportage en in de PDF

Gewijzigd

  • Tekst bij het exporteren van pakket gewijzigd, zodat het duidelijker is wat er precies gebeurd
  • Licentie overzicht aangepast, zodat als een pakket 4 – 6 actief is ook “ge-highlight” wordt

[3.15.6] - 26-07-2018

Bugfix

  • Toevoegen van nieuwe constant voor het linken naar de TCPDF library
  • Vertaal string voor Bestelgeschiedenis toevoegen
  • Weergave budget in winkelwagen aangepast, zodat punten systeem weergave ook werkt

[3.15.5] - 24-07-2018

Bugfix

  • Zoekfunctionaliteit binnen pakken naar product zoeken gefixt
  • Maatselectie veld in pakket voor een medewerker weer werkend gemaakt
  • Standaard taal overrides toegevoegd voor installatie pakken, wanneer deze overrides nog niet aanwezig zijn.

[3.15.4] - 12-07-2018

Bugfix

  • Zoekfunctie aangepast in back-end, zodat er met een “apostrof” kan gezocht worden.

[3.15.3] - 05-07-2018

Bugfix

  • Aantal dragers wordt nu gecheckt op actieve medewerkers, voorheen werden de geblokkeerde medewerkers ook meegeteld.
  • Wanneer een medewerker Geen budget heeft, wordt dat nu ook juist weergegeven bij Rapportage onder type Huidige budgetten.
  • Wanneer een medewerker Geen budget heeft, het budget panel verbergen bij de aanvraag van de medewerker.

[3.15.2] - 26-06-2018

Bugfix

  • Een aanvraag slaat nu in de database op of er al een mail naar de leverancier is gestuurd, zodat de leverancier de juiste mail krijgt wanneer de leverancier voor het eerst een mail krijgt.
  • Tekstuele fix Gebruik budget binnen pakket gewijzigd in Gebruik budget. Voorheen niet in het installatie pakket mee genomen.

[3.15.1] - 25-06-2018

Bugfix

  • Tonen en verbergen van tabel kolommen bij het wisselen van Aantal per periode en Geen budget.
  • Zodra er geen budget is ingesteld, wordt er geen budget meer getoond bij de ingelogde medewerker.

Gewijzigd

  • Tekst Gebruik budget binnen pakket gewijzigd in Gebruik budget.
  • Melding toegevoegd bij het wisselen van Aantal per periode naar Geen budget met waarschuwing.

[3.15.0] - 20-06-2018

Toegevoegd

  • Instelling om meerdere producten toe te voegen met één bestelling.
  • Mogelijkheid om een geen budget in te stellen.
  • Attribuut van product tonen in aanvraag opslaan dialog

[3.14.9] - 13-06-2018

Bugfix

  • Onderwerp voor de leverancier update mail aangepast van De aanvraag naar De bestelling.
  • Productstatus update nadat een “bulk update” is gedaan in het aanvraag overzicht.

[3.14.8] - 06-06-2018

Bugfix

  • Styling fix voor productenlijst bij Extra informatie voor de leverancier.

Gewijzigd

  • Placeholder in opmerkingsveld veranderd van Opmerking naar Opmerking voor de aanvrager.

[3.14.7] - 16-04-2018

Bugfix

  • Antwoord e-mail adres was standaard gezet op het vendor e-mailadres. Deze wordt nu in de template overschreven met het Standaard e-mailadres.
  • Inloggen met e-mail, wanneer medewerker zelf bestellen is uitgeschakeld

Gewijzigd

  • Producten in opslaan dialog toegevoegd bij verschillende leveranciers
  • Leveranciers worden nu getoond in Aanvraag overzicht per product

[3.14.6] - 04-04-2018

Bugfix

  • Pop-up scherm groeide niet mee met de inhoud, na het wijzigen van een aanvraag.

[3.14.5] - 15-02-2018

Gewijzigd

  • Licentie Kleine tekstuele wijziging Onbeperkt gewijzigd in Op aanvraag.

[3.14.4] - 19-12-2017

Bugfix

  • Admins kregen een Pending mail. Nu niet meer. Alle pending mail hard uitgeschakeld in Calculated.

[3.14.3] - 11-09-2017

Bugfix

  • SizesProcessor::process werkte niet naar behoren

[3.14.2] - 11-09-2017

Gewijzigd

  • ValidOrder kleine update zodat deze ook om kan gaan met de winkelwagen

[3.14.1] - 01-08-2017

Gewijzigd

  • Licentie pop-up aangepast qua inhoud / vormgeving
  • Compatibel gemaakt met nieuwe versie

[3.14.0] - 12-06-2017

Toegevoegd

  • Bestelhistorie inzien aan de voorkant van Calcualted
  • Menuknop met een dropdown in plaats van aan/uit-knop
  • Gebruikersmenu voor de dropdown
  • Abstract SiteView class voor de voorkant die verschillende dependencies vult in: bestand
  • Onthouden voor een jaar van e-mailadres in cookie bij “Onthoud mij”
  • Onthouden e-mailadres bij aanvragen nieuw wachtwoord
  • Automatisch inloggen na wijzigen wachtwoord
  • De employee model heeft 3 events in de calculated groep:
    • onEmployeeAfterSave($context, $employee, $isNew)
    • onEmployeeAfterDelete($context, $employee)
    • onEmployeeChangeState($context, $employee_ids, $state)

Gewijzigd

  • Paar updates in de templates om wat meer eenheid te krijgen.
  • Code refactoring
  • De E-mail-builder heeft employee als functie / layout / part erbij gekregen

[3.13.0] - 17-05-2017

Toegevoegd

  • Aanvraag realtime visuele updates van de bedragen. Wordt niet opgeslagen
  • jQuery tiny-pubsub toegevoegd
  • Aanvraag bevat meerdere events:
    • order/row/updated zonder argumenten
    • order/total/updated met totaalbedrag als argument

Bugfix

  • Oude situatie hersteld van “doorgaan met bestellen”
  • URL “naar aanvraag” gefixt in pop-up

Gewijzigd

  • Vinkjes bij “Stuur e-mail” en “Bestellen” staan standaard uit, wanneer de orderstatus = C of X Ze staan standaard aan wanneer de status nog “pending” is.

[3.12.1] - 01-05-2017

Bugfix

  • Alleen bestellen binnen budget door variabele $quantity toe te voegen aan functie onAddToCart (plugin)

Gewijzigd

  • Versienummer plugin afgaande op versienummer van Calculated. Zodra de plugin wijzigt update het versienummer van zowel het component als de plugin. Wijzigt alleen het component, dan wijzigt het versienummer van de plugin niet.

[3.12.2] - 01-05-2017

Bugfix

  • Validator controleerde budget alleen boven de 0, niet tot en met. Nu wel.

[3.12.0] - 14-04-2017

Toegevoegd

  • Versiebeheer in CHANGELOG.md begonnen
  • Een wijziging in het aantal van een orderregel in de order wordt nu herkend als een wijziging in de e-mail (en is daarom dus in kleur, en wordt gemeld aan een leverancier)
  • Notificaties van aanvrager en leverancier gaat via Notification class.

Gewijzigd

  • Betaalmethode geüpdatet zodat een tabel wordt aangemaakt in de database. Voorkomt errors met het verwijderen van orders
  • Ordertotaal bij aanvraag is nu op basis van niet-afgekeurde regels (wel U en C)
  • Orderregel-opties via vertaalsleutels

Verwijderd

  • Code “verwijderd” in bestand die er voor zorgde dat een product toegevoegd aan de winkelwagen (via add of addJs) niet mee werd gerekend in het totaalbudget (incl winkelwagen inhoud).