[4.0.7] - 13-10-2021 Bugfix Maatwerk plugin voor mail versturen als medewerker geblokkeerd wordt functioneel gemaakt voor Calculated 4.0
[4.0.6] - 08-10-2021 Toegevoegd Calculated instelling voor limiet van inladen items in rapportage toegevoegd Bugfix Filters die niet gebruikt kunnen worden verbergen voor Extra rapport type Styling update voor kalender in rapportage Link naar orders in aanvraag mails aangepast Titel van melding in winkelwagen wordt nu correct vertaald
[4.0.5] - 18-08-2021 Gewijzigd functie titel van medewerker wordt nu getoond onder de gebruikersnaam in de header Profielfoto positie aangepast, zodat deze altijd gecentreerd wordt los van de grootte van de afbeelding Bugfix Als er een bestelling wordt geplaatst wat precies in het budget valt wordt deze nu wel juist aangegeven dat het past binnen het budget Knop “Prijs toevoegen” zichtbaar gemaakt
[4.0.4] - 15-07-2021 Toegevoegd functie titel van medewerker toegevoegd aan e-mail, mits deze gevuld is
[4.0.3] - 13-07-2021 Bugfix Sorteer functie van maten aangepast, zodat deze bij combinatie de juiste sortering aanhoud.
[4.0.2] - 22-06-2021 Bugfix Admin e-mails worden nu ook verstuurd naar gebruikers die systeem mails ontvangen los van de afdeling Prijs van artikelen tonen in aanvraag e-mails
[4.0.1] - 18-06-2021 Toegevoegd Mogelijkheid om administrator e-mails te versturen naar aanvragers van een afdeling Gewijzigd Ophalen van e-mailadressen voor administrators bij wijzigen of aanmaken van aanvragen Bugfix Aanvraag e-mails naar beheerders worden nu niet meer dubbel verstuurd
[4.0.0] - 16-04-2021 Toegevoegd Nieuwe styling en lay-out voor Front-end en Back-end omgevingen Nieuwe functionaliteiten voor Calculated beheer elementen Nieuwe functionaliteiten voor Calculated medewerker elementen Gewijzigd Bestelproces versoepeld Beheerproces versoepeld Status beheer voor orders overhaul Rapportage beheer overhaul Bugfix Algemeen proces gebruik Calculated Workflow Gebruik Calculated Tabel kolommen voor installatie Notitie Voor specifieke informatie van de wijzigingen, bekijk te rest van de changelog hieronder, veranderingen voor update naar Calculated 4 worden aangemerkt met “(development)”
[3.18.7] - 16-06-2020 Toegevoegd Verberg prijs optie in pakket wijzigen voor artikelen zonder budget limiet Mogelijkheid voor export pakket naar alle afdelingen + subafdelingen Gewijzigd Prijs titel in winkelwagen verbergen o.b.v. pakket instelling Laatst besteld verbergen bij producten zonder periode status Bugfix Opslaan van artikel status kreeg niet altijd juiste nummering Opslaan van order direct na aanvragen slaat nu 1x op i.p.v. 2 status wijzigingen Historie wordt nu juist uitgelezen
[3.18.6] - 29-01-2020 Gewijzigd Styling & uitlijning van e-mailtemplates Geüpdatet Functie check uitgebreid voor controle nieuwe comments & gewijzigde producten Toegevoegd Specifieke mail vertaal elementen Product afbeeldingen bij Af te halen producten mail Icoon voor ingediende aanvraag status Bugfix Dubbele mail verzending naar leverancier Foutief tonen van gewijzigd product naar leverancier Linkjes naar de aanvraag in mails, worden nu naar de juiste omgeving/overzicht doorverwezen Opmerking bij bestelhistorie wordt nu netjes opgebroken i.p.v. één lange zin Responsive kolom hovert nu over tabel zodra opmerking niet goed leesbaar meer is
[3.18.4] - 16-01-2020 Gewijzigd Margins van elementen rechtgetrokken Aantal velden geüpdatet met nummer velden Uitzondering icoon verplaatst in aparte kolom bij bestelhistorie details Product status icoon gewijzigd Buiten budget melding aangepast Toegevoegd Uitzondering icoon in bestelhistorie overzicht Automatische focus toegevoegd wanneer je buiten het budget besteld Error styling voor velden toegevoegd
[3.18.3] - 15-01-2020 Bugfix Juiste gebruiker data tonen bij wijzig profiel als aanvrager/beheerder Aanvrager/beheerder zonder medewerkers profiel worden nu direct doorgestuurd naar wachtwoord wijzigen pagina Responsive design rechtgetrokken van wijzigen van profiel Juiste medewerkers worden nu getoond bij het Medewerkersoverzicht Product status geeft nu juiste status terug in het winkelwagen overzicht Gewijzigd Annuleren knop van wachtwoord wijzigen is gewijzigd naar een redirect Uiterlijk van profiel aanpassen Algehele designs aangepast conform designs
[3.18.0] - 12-01-2020 Toegevoegd Datum opslag voor medewerkers Uit dienst status Aanvraag product vastzetten voor medewerkers Uit dienst sub-status toegevoegd voor rapportage (Ontvangen door medewerker, Teruggegeven door medewerker) Gewijzigd Drager controle uitgebreid met datum Uit dienst status Aanvraag product permanent vastzetten voor teruggeleverde producten Optelling van sub-statussen conform totaal status Geleverd door leverancier Bugfix Dubbele melding voor Uit dienst status Dubbele melding voor Terugleveren status Margins updaten voor styling bij elementen
[3.17.1] - 16-09-2019 Toegevoegd Sortering voor bestelhistorie front-end Bugfix Sorteerfunctionaliteit front-end Sorteer iconen front-end
[3.17.0] - 09-09-2019 Toegevoegd Nieuwe grid systeem toegevoegd aan front-end templates Filters toegevoegd voor medewerkersoverzicht en bestelhistorie front-end paginering toegevoegd voor medewerkersoverzicht en bestelhistorie front-end
[3.16.17] - 20-08-2019 Gewijzigd uit budget status uitgeschakeld voor producten die al uit het budget komen uit budget status onbeschikbaar gemaakt zodra een product de uitzondering status heeft Bugfix uitzondering status wordt niet meer getoond bij subtotalen wanneer een product is afgewezen
[3.16.16] - 14-08-2019 Gewijzigd Uitlijning en marges order bevestigen pop-up in back-end Kleuren van placeholders en inputveld teksten aangepast Status van budget vervangen met tekst wanneer een aanvraag van vorige periode wordt ingekeken Toegevoegd Eerste opzet nieuwe mail templates Subtotalen van verschillende budgettypes toegevoegd in aanvraagdetailpagina.
[3.16.14] - 08-07-2019 Gewijzigd Responsive design pakketoverzicht (Front-end uitgebreid overzicht) Responsive design medewerkersoverzicht (Front-end)
[3.16.13] - 02-07-2019 Bugfix Status voor producten op juiste manier tonen bij pending orders Product budget type notering gefixt zodat deze niet meer veranderd na opslaan van order Juiste datum van einde pakketperiode in orders wordt nu getoond
[3.16.12] - 01-07-2019 Gewijzigd Styling van pop-up product toegevoegd aan winkelwagen Algehele marges van bepaalde elementen aangepast
[3.16.11] - 24-06-2019 Toegevoegd Mogelijkheid om bericht aan te passen op het moment dat producten opgehaald kunnen worden Filter mogelijkheid toegevoegd om opmerkingen te tonen in rapportage overzicht Filter optie doorgevoerd voor PDF download Filter optie doorgevoerd voor XLS download
[3.16.10] - 22-05-2019 Bugfix Tooltip voor status wordt nu getoond bij producten Gewijzigd Wachtwoord wijzigen gaat nu goed via apart formulier Afbeeldingen worden nu netjes in het midden uitgelijnd
[3.16.9] - 22-05-2019 Gewijzigd Complete re-design voor aanvraag specifiek overzicht (Front-end) Responsive tabellen geüpdatet
[3.16.8] - 21-05-2019 Bugfix Hover cursor toegevoegd bij ‘Toon producten’ in rapportage Tekstvak in pop-up breedte uitgelijnd met rest van pop-up Whitespace verwijderd uit tekstvakken Warning bij wijzigen aanvraag opgelost Gewijzigd selecteer artikel categorie gewijzigd naar Selecteer categorie Dashboard vakken standaard uitgezet Geldbudget gewijzigd naar Type budget
[3.16.7] - 17-05-2019 Bugfix Redirect toegevoegd aan Dashboard Betere tekst aan tooltip toegevoegd voor status Default styling toegevoegd aan shadow-box pop-up Gewijzigd Vaste breedte toegevoegd aan grootte schermen met weinig content
[3.16.6] - 14-05-2019 Bugfix Dubbele melding bij medewerker wijzigen gewijzigd naar enkele melding Tekstuele fix voor opslaan medewerker Front-end product beschrijving wordt nu getoond bij klikken op info icoon Toegevoegd Tooltip voor teksten met HTML tags
[3.16.5] - 09-05-2019 Toegevoegd Configuratie optie voor het instellen wanneer een aanvraag afgehandeld is Configuratie optie voor het instellen tot hoever terug de aanvragen ingeladen moeten worden Vertaal strings voor configuratie scherm Opties voor producten toegevoegd in rapportage overzicht en PDF Filter optie voor producten om budget status te filteren
[3.16.4] - 07-05-2019 Toegevoegd Mogelijkheid om alleen nieuwe producten te exporteren naar alle medewerkers OCI koppeling mogelijk maken Basis functionaliteit voor het gebruik van multi-currency
[3.16.3] - 15-03-2019 Bugfixes Verscheidene styling fixes voor het administrator gedeelte Juiste totaal bedrag tonen als er een product in een aanvraag is afgekeurd in alle overzichten Gewijzigd Algehele re-design login front-end Algehele re-design medewerkersoverzicht front-end Algehele re-design pakketoverzicht front-end Algehele re-design bestelhistorie front-end Functionele herstructurering doorgevoerd a.d.h.v. re-design
[3.16.2] - 23-01-2019 Gewijzigd Instelling toegevoegd om de reset tijd van een budget te verhogen Toegevoegd Mogelijkheid toegevoegd om pakket te exporteren naar alle medewerkers in huidige én alle sub afdelingen
[3.16.1] - 13-12-2018 Bugfix Missende versie toevoegen voor tonen van Orders Minor bugfixes doorvoeren
[3.16.0] - 12-12-2018 Gewijzigd Nieuwe styling voor alle administrator pagina’s Flow van administratie verbeterd Bugfix Verscheidene depricated functies verwijderd/vernieuwd
[3.15.7] - 25-09-2018 Bugfix Opslaan van Maat in pakket gefixt Zoeken naar product in pakket modal is gefixt Toegevoegd Speciale velden worden nu getoond in rapportage en in de PDF Gewijzigd Tekst bij het exporteren van pakket gewijzigd, zodat het duidelijker is wat er precies gebeurd Licentie overzicht aangepast, zodat als een pakket 4 – 6 actief is ook “ge-highlight” wordt
[3.15.6] - 26-07-2018 Bugfix Toevoegen van nieuwe constant voor het linken naar de TCPDF library Vertaal string voor Bestelgeschiedenis toevoegen Weergave budget in winkelwagen aangepast, zodat punten systeem weergave ook werkt
[3.15.5] - 24-07-2018 Bugfix Zoekfunctionaliteit binnen pakken naar product zoeken gefixt Maatselectie veld in pakket voor een medewerker weer werkend gemaakt Standaard taal overrides toegevoegd voor installatie pakken, wanneer deze overrides nog niet aanwezig zijn.
[3.15.4] - 12-07-2018 Bugfix Zoekfunctie aangepast in back-end, zodat er met een “apostrof” kan gezocht worden.
[3.15.3] - 05-07-2018 Bugfix Aantal dragers wordt nu gecheckt op actieve medewerkers, voorheen werden de geblokkeerde medewerkers ook meegeteld. Wanneer een medewerker Geen budget heeft, wordt dat nu ook juist weergegeven bij Rapportage onder type Huidige budgetten. Wanneer een medewerker Geen budget heeft, het budget panel verbergen bij de aanvraag van de medewerker.
[3.15.2] - 26-06-2018 Bugfix Een aanvraag slaat nu in de database op of er al een mail naar de leverancier is gestuurd, zodat de leverancier de juiste mail krijgt wanneer de leverancier voor het eerst een mail krijgt. Tekstuele fix Gebruik budget binnen pakket gewijzigd in Gebruik budget. Voorheen niet in het installatie pakket mee genomen.
[3.15.1] - 25-06-2018 Bugfix Tonen en verbergen van tabel kolommen bij het wisselen van Aantal per periode en Geen budget. Zodra er geen budget is ingesteld, wordt er geen budget meer getoond bij de ingelogde medewerker. Gewijzigd Tekst Gebruik budget binnen pakket gewijzigd in Gebruik budget. Melding toegevoegd bij het wisselen van Aantal per periode naar Geen budget met waarschuwing.
[3.15.0] - 20-06-2018 Toegevoegd Instelling om meerdere producten toe te voegen met één bestelling. Mogelijkheid om een geen budget in te stellen. Attribuut van product tonen in aanvraag opslaan dialog
[3.14.9] - 13-06-2018 Bugfix Onderwerp voor de leverancier update mail aangepast van De aanvraag naar De bestelling. Productstatus update nadat een “bulk update” is gedaan in het aanvraag overzicht.
[3.14.8] - 06-06-2018 Bugfix Styling fix voor productenlijst bij Extra informatie voor de leverancier. Gewijzigd Placeholder in opmerkingsveld veranderd van Opmerking naar Opmerking voor de aanvrager.
[3.14.7] - 16-04-2018 Bugfix Antwoord e-mail adres was standaard gezet op het vendor e-mailadres. Deze wordt nu in de template overschreven met het Standaard e-mailadres. Inloggen met e-mail, wanneer medewerker zelf bestellen is uitgeschakeld Gewijzigd Producten in opslaan dialog toegevoegd bij verschillende leveranciers Leveranciers worden nu getoond in Aanvraag overzicht per product
[3.14.6] - 04-04-2018 Bugfix Pop-up scherm groeide niet mee met de inhoud, na het wijzigen van een aanvraag.
[3.14.5] - 15-02-2018 Gewijzigd Licentie Kleine tekstuele wijziging Onbeperkt gewijzigd in Op aanvraag.
[3.14.4] - 19-12-2017 Bugfix Admins kregen een Pending mail. Nu niet meer. Alle pending mail hard uitgeschakeld in Calculated.
[3.14.2] - 11-09-2017 Gewijzigd ValidOrder kleine update zodat deze ook om kan gaan met de winkelwagen
[3.14.1] - 01-08-2017 Gewijzigd Licentie pop-up aangepast qua inhoud / vormgeving Compatibel gemaakt met nieuwe versie
[3.14.0] - 12-06-2017 Toegevoegd Bestelhistorie inzien aan de voorkant van Calcualted Menuknop met een dropdown in plaats van aan/uit-knop Gebruikersmenu voor de dropdown Abstract SiteView class voor de voorkant die verschillende dependencies vult in: bestand Onthouden voor een jaar van e-mailadres in cookie bij “Onthoud mij” Onthouden e-mailadres bij aanvragen nieuw wachtwoord Automatisch inloggen na wijzigen wachtwoord De employee model heeft 3 events in de calculated groep: onEmployeeAfterSave($context, $employee, $isNew) onEmployeeAfterDelete($context, $employee) onEmployeeChangeState($context, $employee_ids, $state) Gewijzigd Paar updates in de templates om wat meer eenheid te krijgen. Code refactoring De E-mail-builder heeft employee als functie / layout / part erbij gekregen
[3.13.0] - 17-05-2017 Toegevoegd Aanvraag realtime visuele updates van de bedragen. Wordt niet opgeslagen jQuery tiny-pubsub toegevoegd Aanvraag bevat meerdere events: order/row/updated zonder argumenten order/total/updated met totaalbedrag als argument Bugfix Oude situatie hersteld van “doorgaan met bestellen” URL “naar aanvraag” gefixt in pop-up Gewijzigd Vinkjes bij “Stuur e-mail” en “Bestellen” staan standaard uit, wanneer de orderstatus = C of X Ze staan standaard aan wanneer de status nog “pending” is.
[3.12.1] - 01-05-2017 Bugfix Alleen bestellen binnen budget door variabele $quantity toe te voegen aan functie onAddToCart (plugin) Gewijzigd Versienummer plugin afgaande op versienummer van Calculated. Zodra de plugin wijzigt update het versienummer van zowel het component als de plugin. Wijzigt alleen het component, dan wijzigt het versienummer van de plugin niet.
[3.12.2] - 01-05-2017 Bugfix Validator controleerde budget alleen boven de 0, niet tot en met. Nu wel.
[3.12.0] - 14-04-2017 Toegevoegd Versiebeheer in CHANGELOG.md begonnen Een wijziging in het aantal van een orderregel in de order wordt nu herkend als een wijziging in de e-mail (en is daarom dus in kleur, en wordt gemeld aan een leverancier) Notificaties van aanvrager en leverancier gaat via Notification class. Gewijzigd Betaalmethode geüpdatet zodat een tabel wordt aangemaakt in de database. Voorkomt errors met het verwijderen van orders Ordertotaal bij aanvraag is nu op basis van niet-afgekeurde regels (wel U en C) Orderregel-opties via vertaalsleutels Verwijderd Code “verwijderd” in bestand die er voor zorgde dat een product toegevoegd aan de winkelwagen (via add of addJs) niet mee werd gerekend in het totaalbudget (incl winkelwagen inhoud).